.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمایش صنعت، معدن و تجارت استان ها عملیاتی می شود
مشاور وزیر صمت با بیان اینکه فضای صنعت و معدن مازندران زنده و پویا است، گفت: برای توسعه و تعالی آمایش صنعت، معدن و تجارت استان ها عملیاتی می شود.

به گزارش شمال نیوز، شهاب جنابی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به نقش صمت در تحقق آرمان‌ها و اهداف کلان شعار سال اظهار داشت: طی چندسال اخیر شعار سال مرتبط با تولید و اقتصاد نامگذاری می‌شود و این نشان می‌دهد که پیشرفت این بخش‌ها حائز اهمیت است.

وی با اظهار اینکه فضای صنعت و معدن در مازندران زنده و پویا است، افزود: برای دستیابی به پیشرفت مورد نظر در گام دوم انقلاب با صبر و ایمان و استقامت باید گام‌های جدی برداریم.

وی بر لزوم رفع مشکلات فراروی تولید و صنعت تاکید کرد و با اشاره به طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و شهرستان‌ها افزود: همه ذی نفعان مرتبط باید در این طرح شرکت کنند تا به اجماع نسبی درباره این برنامه دست یابیم.

مجید فانی رئیس جدید سازمان صمت مازندران نیز با اشاره به عقب ماندگی صنعتی استان اظهار داشت: مازندران قطب تولید لبنیات و نئوپان در کشور به شمار می‌رود و ۴۵ درصد تولیدات نئوپان به استان اختصاص دارد.

وی با اظهار اینکه رتبه برتر تولید انواع چوب و کاغذ، رتبه چهار قطعه سازی در کشور، رتبه اول از نظر ذخیره فلورین از جمله ظرفیت‌ها به شمار می‌رود، افزود: همچنین از ۱۱ معدن فقط پنج معدن فلورین فعال است.

فانی تصریح کرد: مازندران رتبه برتر ذغال سنگ و کک را در کشور دارد و از ۵۰ مجوز صادر شده ۲۳ واحد مشغول و هستند که ۱۸ واحد فعال و بقیه غیرفعال است.

در این مراسم از تلاش‌های حسینقلی قوانلو رئیس سابق سازمان صمت مازندران تقدیر شد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.